torsdag, februari 22, 2007

Kramar, danskar och Britney.

Lunch och ett kärt återseende av en gammal kompis. Som jag stod ca en meter ifrån utan att se när jag spanade efter mitt sällskap.

Och givetvis en kram.
Vad annars.
Inte bryter jag den sociala koden med att hoppa över det.
Dessutom har hon vissa fördelar som gör att jag gärna kramar henne.

Sen lunch.
Med kompis som står och kramar en tjej på andra sidan "innetorget". Och nu har han blivit inspirerad av mig och nu vill säga upp sig... Han har ju ändå jobbat i snart två månader på det jobbet han har nu. Nu var det något fel på danskar...

Och varför kan man inte prata om en dansk, Danmark eller smörrebröd utan att något fastnar i halsen och man tror att man pratar danska?

Dagens kändisåsikt är att jag tycker det är coolt att Britney är rakad.



A.

2 Comments:

Blogger Björnen said...

Danskar är sköna människor. Och så talar de vackert. På riktigt.

11:56 em  
Blogger A. said...

Jag har inget emot danskar. Däremot måste de svara på engelska till mig... Min danska kollega hånar mig för det.

9:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home